اصلاح طرح لبخند_10 روش طراحی لبخند

اصلاح طرح لبخند

اصلاح طرح لبخند

اصلاح طرح لبخند چیست؟ لبخند شما اولین چیزی است که مردم وقتی به شما نگاه می کنند می بینند، بنابراین می دانیم که شما لبخندی می خواهید که به آن افتخار کنید .با طراحی لبخند (Smile Design) رسیدن به لبخند رویایی شما کاملا امکان پذیر است.لبخند شما می تواند اعتماد به نفس را بازگرداند و نتایج طولانی مدتی به شما بدهد که می توانید به آنها افتخار کنید. اجازه دهید تیم ما به شما کمک کند تا فرآیند طراحی لبخند را به سمت لبخند رویاهای خود شروع کنید.

  • طرح لبخند چیست؟
  • روش های رایج در اصلاح طرح لبخند چیست؟
  • مزایای طرح لبخند چیست؟
  • دندانپزشکان هنگام اصلاح طرح لبخند شما به چه نکاتی توجه می کنند؟
  • فرآیند طراحی لبخند چگونه است؟
  • چگونه بفهمیم کاندید طراحی لبخند هستیم؟
  • طراحی لبخند چقدر طول می کشد؟
  • هزینه طراحی لبخند چقدر است؟
  • مراقبت های بعداز طراحی لبخند چیست؟
  • ماندگاری اصلاح طرح لبخند چقدر است؟

طرح لبخند چیست؟

فرآیند طراحی لبخند به پزشکان این امکان را می دهد که یک برنامه درمانی را برای هر بیمار سفارشی کنند. در طول فرآیند مشاوره دقیق ما جهت طراحی لبخند، نه تنها به اصلاحات زیبایی ، بلکه عملکرد دهان و فک شما را هم بررسی می شود. طراحی لبخند می تواند لبخند شما را بدون توجه به ظاهر دندان های شما بازگرداند. ممکن است برخی از مزایای فیزیکی برای لبخند شما نیز وجود داشته باشد، مانند تقویت مینای دندان با روکش دندان برای پوشاندن نواحی حساس.کلینیک دندانپزشکی تهران دنتال برای ارائه خدمات اصلاح طرح لبخند در خدمت شماست.

روش های رایج در اصلاح طرح لبخند چیست؟

طراحی لبخند می تواند شامل ترکیبی از خدمات زیبایی زیر باشد:

روکش دندان

تاج ها و پل ها

ارتودنسی

کانتورینگ لثه

بوتاکس خط لبخند

فیلر خط خنده

کلینیک دندانپزشکی تهران دنتال با ارائه خدمات دندانپزشکی از جمله لمینت دندان، کامپوزیت باندینگ، ارتودنسی، ایمپلنت در خدمت مشتریان عزیز است. برای ارتباط با دندانپزشکان کلینیک و مشاوره رایگان همین حالا تماس بگیرید.

عکس قبل و بعد طراحی لبخند

مزایای طرح لبخند چیست؟

چرا طراحی لبخند انجام دهیم؟ دلایل مختلفی وجود دارد که یک بیمار طراحی لبخند خود را دنبال می کند. طراحی لبخند مزایای فوق العاده ای دارد که شامل موارد زیر است:

سبب تقویت ساختار دندانی می شود.

ترمیم دندان های آسیب دیده امکان پذیر می شود.

باعث می شودجوان تر به نظر برسید.

اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

شانس پیشرفت شغلی را افزایش دهید احساس جذابیت بیشتری داشته باشید.

دندانپزشکان هنگام اصلاح طرح لبخند شما به چه نکاتی توجه می کنند؟

دندانپزشکان طراحی لبخند دو بخش را در نظر می گیرند: ویژگی های صورت و ویژگی های دندان

جنبه های صورت بر روی بافت های نرم و سختی که به لبخند کمک می کنند تمرکز می کنند. مهم ترین آن،تحرک و تقارن لب است.لب های شما قاب لبخند شما هستند و نقش آنها تعیین  کننده حد و مرز برای آن است. در نتیجه تاثیر زیبایی شناختی زیادی بر شکل کلی لبخند دارند. بخش دندانی بیشتر بر روی دندان ها و ارتباط آنها با بافت نرم حفره دهان مانند لثه تمرکز می کند.ترمیم دندان ها و اصلاح فرم لثه در این بخش قراردارد.

فرآیند طراحی لبخند چگونه است؟

اولین قدمی که باید برداشته شود تعیین دندانپزشکی است که خدمات طراحی لبخند دیجیتالی ارائه می دهد. پس از انجام آن، سیر وقایع به شرح زیر است.

مشاوره اولیه

در نخستین مراجعه به دندانپزشک، روشهای طراحی لبخند دیجیتال توضیح داده می شود. دندانپزشک با بیمار صحبت می کند تا بفهمد بیمار دقیقاً می خواهد از این درمان به چه چیزی برسد. این مشاوره اولیه بسیار مهم است زیرا دندانپزشک با خواسته های بیمار آشنا می شود و بیماران نیز از تمام فرآیند طراحی لبخند دیجیتال آگاه می شوند.

بررسی وضعیت دهان و دندان

مرحله بعدی جمع آوری اطلاعات زیبایی شناختی و ساختاری روی دندان های بیمار است. عکس های دیجیتال با کیفیت بالا و فیلم های کوتاه از بیمار در حین صحبت و لبخند از زوایای مختلف ضبط می شود.

طراحی / شبیه سازی لبخند

نرم افزار Digital Smile Design ابزاری کارآمد است. اطلاعات بدست آمده در مرحله دوم برای تجزیه و تحلیل وارد نرم افزار می شود. سپس نرم افزار راه حل های عملی را بر اساس نیاز بیمار به تصویر می کشد. این نتایج به صورت سه بعدی نشان داده می شوند.

 عمل زیبایی

مرحله آخر انجام ترمیم یا تراز کردن دندان است. طول درمان و هزینه برای هر بیمار متفاوت است. در طول عمل مراقبت کامل انجام می شود. بعداً بیمار در مورد مراقبت های بعد از عمل مورد نیاز راهنمایی می شود.

اصلاح طرح لبخند

چگونه بفهمیم کاندید طراحی لبخند هستیم؟

اگر به دنبال برطرف کردن مشکلات زیر هستید، کاندیدای طراحی لبخند می باشید:

تغییر رنگ دندان

دندان های شکسته یا ترک خورده

نامرتبی دندان ها

لبخند لثه ای

دندان های از دست رفته یا شکاف دار

به طور کلی اصلاح لبخند با پیشرفت تکنولوژی دندانپزشکی و آموزش های زیبایی، می تواند چندین مشکل را با لبخند خود به طور همزمان برطرف کند! ما با شما همکاری می کنیم تا بهترین برنامه را برای لبخند، بودجه و جدول زمانی شما ایجاد کنیم.

طراحی لبخند چقدر طول می کشد؟

طراحی لبخند ممکن است سه هفته تا چند ماه طول بکشد تا تکمیل شود. این بستگی به اهداف شما و هر گونه مشکل دندانی دارد. باید ابتدامشکلات دندانی را برطرف کنید. اگر لبخند رویایی شما به ایمپلنت دندان نیاز دارد،ممکن است حدود شش ماه تا یک سال طول بکشد.

هزینه طراحی لبخند چقدر است؟

طرح‌های لبخند سفارشی برای هر بیمار فردی است و هزینه آن به روش‌های گنجانده شده در طرح درمان بستگی دارد. طراحی لبخند در بیشتر موارد، یک عمل زیبایی است. هزینه طراحی لبخند ممکن است تحت پوشش همه طرح های بیمه نباشد. با مراجعه به کلینیک دندانپزشکی و معاینه تخصصی برآورد هزینه صورت می گیرد. به عنوان مثال اگر شما مشکل ارتودنسی دندان داشته باشید، هزینه بالاتر از زمانی است نیاز به روکش دارید.

در این مرکز دندانپزشکی ما متعهد به ارائه مراقبت‌های عالی از دندان و کاهش هزینه‌ طراحی لبخند برای بیماران هستیم. طراحی لبخند یک سرمایه گذاری گران بها است که شما را جوان تر نشان می دهد. اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد و کیفیت زندگی شما را بهبود می بخشد.

مراقبت های بعداز طراحی لبخند چیست؟

دستورالعمل‌های پس از درمان توصیه می‌کنند:

دندان‌هایتان را حداقل ۲ تا ۳ بار در روز با خمیردندان فلورایددار غیر ساینده، منظم مسواک بزنید.

روزانه پس از خوردن هر وعده غذایی نخ دندان بکشید.

استفاده از دهان شویه بشدت توصیه می شود.

از پوسیدگی دندان جلوگیری کنید.

تا حد امکان مصرف قهوه و نوشابه را برای جلوگیری از ایجاد لکه روی دندان محدود کنید.

بهتر است از مصرف مواد غذایی پر قند خودداری کنید.

از مصرف غذاهایی که ظاهر سفتی دارند و ممکن است باعث آسیب به دندان‌ می شوند، خودداری نمایید .

ماندگاری اصلاح طرح لبخند چقدر است؟

همان طور که گفته شد،اصلاح طرح لبخندبه هر روشی مستلزم مراقبت و نگهداری است تا ماندگاری و طول عمر بالایی داشته باشد.با عمل به توصیه های مراقبت از دندان می توانید زمان طولانی لبخند رویایی خود را داشته باشید.علاوه بر آن، برای افزایش ماندگاری بهتر است هر چند وقت یک بار برای معاینه به دندانپزشک مراجعه کنید.

درباره طراحی لبخند بیشتر بدانید

اگر آماده هستید که لبخند خود را جوان کنید و اعتماد به نفس خود را بازیابی کنید، فرآیند طراحی لبخند ممکن است برای شما عالی باشد. پزشکان ما سال‌ها تجربه دارند و ما از آخرین فن‌آوری‌های هنری استفاده می‌کنیم و جدیدترین تجهیزات و تکنیک‌ها را برای همه بیماران به ارمغان می‌آوریم. بیایید فرآیند طراحی لبخند را شروع کنید و اولین قدم را به سمت یک لبخند سفید زیبا بردارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما 02146291345