کامپوزیت دندان خرگوشی_ 8نکته مهم کامپوزیت

کامپوزیت دندان خرگوشی

کامپوزیت دندان خرگوشی

اگر از ظاهر دندان های جلوآمده ناراضی هستید،کامپوزیت دندان خرگوشی یکی از روش های زیبایی و اصلاح طرح لبخند است که به درمان آن کمک می کند.دندان های خرگوشی ممکن است افراد را از لبخند زدن با اعتماد به نفس باز دارد. برخی از بیماران ترجیح می‌دهند که دندان‌های خرگوشی خود را درمان نکنند. زیرا آن را خیلی مشکل‌ساز نمی‌دانند. برعکس، برخی دیگر نیاز به درمان دارند زیرا دندان‌های جلو آمده باعث مشکلات عملکردی خاصی مانند آسیب به زبان، دندان‌های دیگر یا لثه‌ها می‌شود.برای خواندن 8 نکته مهم درمورد کامپوزیت دندان خرگوشی با ما همراه باشید.

دندان خرگوشی چیست؟

دندان خرگوشی زمانی به وجود می آید که در آن  فک پایین سر جای خودش ولی فک بالا جلوتر از موقعیتش قرار گیرد  و دندان های جلویی فک بالا بزرگتر از سایر دندان ها باشند. در این حالت، حرکت دندان های بالا رو به جلو باعث می شود زیبایی ظاهری صورت کاهش یابد. روش های اصلاحی بسیاری مانند کامپوزیت ، لمینت ،ارتودنسی و… وجوددارد که سبب درمان دندان های جلو آمده می شود.

چرا درمان دندان خرگوشی اهمیت دارد؟کامپوزیت دندان جلوآمده

بیشتر بیمارانی که به دنبال درمان دندانهای خرگوشی هستند ، این کار را به دلیل اینکه  نگران زیبایی لبخند خود هستند، انجام می دهند. اما علاوه بر زیبایی ، اصلاح دندان خرگوشی امری بسیار مهم است.زیرا دندان های بیرون زده بسیار مستعد آسیب هستند. در صورت عدم درمان ، بیماران می توانند در آینده با رویه های پر هزینه تر و گسترده تری مواجه شوند.به همین خاطر پیشنهاد میکنیم در سنین پایین تر به درمان دندان های خرگوشی بپردازند.پزشکان کلینیک دندانپزشکی تهران دنتال ، دارای بهترین دندانپزشکان و تجهیزات پیشرفته است که می تواند در درمان دندان خرگوشی در تهران شما را راهنمایی کند. برای مشاوره رایگان می توانید با ما تماس بگیرید و با دندانپزشکان ما در ارتباط باشید.

کلینیک دندانپزشکی تهران دنتال با ارائه خدمات دندانپزشکی از جمله کامپوزیت،لمینت، ارتودنسی، ایمپلنت در خدمت مشتریان عزیز است. برای ارتباط با دندانپزشکان کلینیک و مشاوره رایگان همین حالا با ما تماس بگیرید.

عکس قبل و بعد کامپوزیت دندان خرگوشی

دلایل به وجود آمدن دندان خرگوشی چیست؟

دندان‌های خرگوشی یا دندان های جلو آمده انواعی از دندان‌ هاست که در فک بالا جلوتر از فک پایین قرار گرفته اند. دندانپزشکان براین باورند که دلایل مختلفی باعث به وجود آمدن دندان خرگوشی می شود. در این بخش به برخی از دلایل شایع بوجود آمدن دندان های خرگوشی می پردازیم.

ژنتیک

مهم ترین دلیل دندان خرگوشی ژنتیک و وراثت است. ممکن است از همان ابتدا، فردی با فک کوچک متولد شود. همین موضوع می تواند باعث رشد نامناسب دندان ها در طول زمان گردد.

دندان های اضافی یا نهفته

دندان های اضافی و دندان های نهفته فضای لازم برای رشد دندان های اصلی را کم می کنند. در نتیجه رشد سایر دندان ها تحت تاثیر آنها قرار گرفته و با مشکل مواجه می شوند. در نهایت این عامل میتواند باعث ایجاد دندان خرگوشی شود.

مکیدن انگشت شست

بسیاری از کودکان از دوران کودکی شروع به مکیدن انگشت شست می کنند. مکیدن انگشت شست باعث ایجاد فشار بر روی دندان ها می شود. در نتیجه می تواند زمینه را برای ایجاد دندان خرگوشی به وجود آورد.

زبان زدن به پشت دندان‌های جلویی

زبان زدن به پشت دندان‌های جلویی می‌تواند باعث هل دادن دندان‌ها به سمت جلو شود. جلو آمدن دندان ها  به مرور زمان باعث عدم تناسب در دندان‌ها می گردد.

استفاده از پستانک

استفاده از پستانک یکی دیگر از دلایل دندان خرگوشی در کودکان است. پستانک سبب ایجاد فشاری بر روی فک بالایی می شود. در نتیجه زاویه رشد دندان ها تغییر می کند.

عادات رفتاری نامناسب

یکی دیگر از علل ایجاد دندان‌های خرگوشی در افراد مختلف، دندان قروچه است. دندان قروچه باعث سایش دندان‌ها بر روی یکدیگر و در نتیجه آن به جلو رانده شدن آن نیز می‌گردد.

باندینگ کامپوزیت دندان خرگوشی چیست؟

دندان های خرگوشی زمانی ایجاد می شوند که دندان های بالایی با فشار بیشتری به سمت جلو حرکت کرده و کمی بزرگتر از حد معمول به نظر می رسند. بسیاری از مراجعه کننده ها به دنبال کامپوزیت دندان خرگوشی هستند. زیرا دندان های خرگوشی زیبایی صورت را تحت تاثیر قرار می دهد.

دندان های جلو آمده (دندان خرگوشی)

دندان های شکسته یا ترک خورده

دندان های کوچک یا کوتاه

فاصله بین دندان ها

دندان های فرسوده                                                                                        

دندان های لکه دار یا تغییر رنگ داده

کامپوزیت دندان های جلو آمده یکی از بهترین روش های اصلاحی دندان های خرگوشی است که طرفداران زیادی دارد. در ادامه درمورد مزایای کامپوزیت دندان خرگوشی میخوانیم.

کلینیک دندانپزشکی تهران دنتال با جدیدترین روش ها، به اصلاح دندان های خرگوشی با کامپوزیت و سایر روش های اصلاحی می پردازد. برای ارتباط با دندانپزشکان کلینیک همین حالا کلیک کنید.

چه زمانی از کامپوزیت برای دندان خرگوشی استفاده می شود؟

زمانیکه بیرون زدگی دندان های شما خفیف باشد، مشکل دندان خرگوشی با کامپوزیت برطرف می شود. بیرون زدگی جزئی نیازی به درمان ارتودنسی ندارد. در طی این روش ، دندانپزشک شما مواد رزین کامپوزیت به رنگ سایه دندان را روی آن ها قرار می دهد. پس از شکل دادن به مواد ، با نور مخصوصی این مواد روی دندان سخت شده و سپس تا سطح  درخشش طبیعی به آن صیقل داده می شود. پیوند دندان می تواند نقایص زیبایی را  بپوشاند و باعث اصلاح دندان ها شود.جهت کامپوزیت برای دندان خرگوشی خود میتوانید عکسی از دندان های خودرا برای ما بفرستید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

کامپوزیت دندان خرگوشی

مزایای کامپوزیت دندان خرگوشی چیست؟

کامپوزیت دندان های خرگوشی مزایای بسیاری دارد که در این قسمت به آن میپردازیم.

سریع ترین روش درمان برای دندان های خرگوشی و جلو آمده می باشد.

درمان دندان خرگوشی با کامپوزیت در یک جلسه انجام می شود.

در صورت نیاز امکان ترمیم یا تعویض کامپوزیت وجود دارد.

درمان مشکل دندان خرگوشی با کامپوزیت روشی بسیارکم تهاجمی و بدون درد و خونریزی است.

درمان کامپوزیتی هزینه کمتری نسبت به سایر روش ها دارد. در حالیکه هزینه درمان دندان خرگوشی با لمینت و ارتودنسی بالاست.

درمان دندان خرگوشی با کامپوزیت طبیعی است. بطوریکه ظاهر آن همانند دندان طبیعی شما می شود.

قیمت کامپوزیت دندان خرگوشی در تهران چقدر است؟

هزینه کامپوزیت دندان خرگوشی به عوامل مختلفی بستگی دارد و بسیار متغیراست.

تعداد دندان هایی که اصلاح می شوند

هرچه تعداد دندان های بیشتری اصلاح شود، قیمت کامپوزیت دندان خرگوشی بیشتر می شود.

جنس کامپوزیت مورد استفاده

طبیعتا قیمت انواع کامپوزیت های مختلف، متفاوت است. هرچه کامپوزیت استفاده شده باکیفیت تر باشد، قیمت کامپوزیت دندان های خرگوشی بیشتر می شود.

بهترین مرکز کامپوزیت برای دندان خرگوشی در تهران کجاست؟

کلینیک دندانپزشکی تهران دنتال، بهترین مرکز کامپوزیت دندان درتهران، آماده ارائه خدمات کامپوزیت دندان خرگوشی در تهران می باشد. این مرکز با داشتن دندانپزشکان متعهد و با تجربه و استفاده از تجهیزات پیشرفته و به روز، برای درمان انواع مشکلات دندانی و اصلاح طرح لبخند در خدمت شماست.برای ارتباط بیشتر و مشاوره رایگان همین حالا تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما 02146291345